20 Ekim 2014 Pazartesi

Tunus İşi Atkı


Kurban Bayramında ailemin yanındaydım. 4 günlük tatile bir hafta da ben ekledim upuzun tatilim oldu. Uzun olduğu kadar dolu dolu bir tatildi.

Büyük bir kısmınını çay keyfi yaparak geçirdim. Konu çay ve keyif olunca yanında hobi olmadan olur mu?

Kendi evimde, maymun iştahım yüzünden, çok sayıda yarım işim olduğu için ne yapsam diye pek düşünmüyorum. Ama ailemin yanında ne yapasam diye oda oda geziyorum.

Canım annem bana bu bayram ördüğü kazak ve yeleklerden kalan iplerini verdi. İpleri görünce aklıma hemen uzun zamandır yapmak istediğim boyunluk geldi.Yakın zamanda tunus işi örgü örmeyi öğrenmiştim. Uygulama yapmak için güzel bir fırsattı. Elimde bir model ya da örnek yoktu. Bu yüzden doğaçlama ilerledim.




Bayram boyunca yenilediğim koltukları seyrederek örgü ördüm. Kendi emeğimi, eserimi seyretmek başka bir keyifliydi.

Tunus işini televizyondan öğrendim. Daha sonra yaptığım araştırmalarla farkettim ki tunus işi ile farklı modeller yapılabiliyormuş.



http://www.youtube.com/user/GayeKnitting

 adresinden bir kaç tunus iş modelinin yapılışını bulabilirsiniz.



Kış mevsimine hazırım artık...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder